Mejorando LinkedIn: webinar

Ayer martes, con la colaboración de la Fundación Telefónica, tuvimos la posibilidad de realizar un webinar sobre LinkedIn impartido por Ana Carrascosa y Elena Parreño.

Linkedin es la red profesional en la que hay que estar sí o sí y cuando se está hay que hacerlo bien, ya que hoy en día es una importante herramienta de reclutamiento.

Hoy en día, ya son más de 9 millones de empresas las que tienen presencia en Linkedin y más de 10 millones de puestos de trabajo los que se publican en la red. Además un 87% de los reclutadores utilizan esta red para evaluar a las personas candidatas para las selecciones que tienen que llevar a cabo.

Un perfil bien cuidado con unas aptitudes bien definidas y apropiadas puede incrementar la visibilidad de nuestro perfil hasta en un 13%. De ahí la importancia de completar todos los apartados asociados a nuestro perfil o incluir palabras claves en nuestra descripción.

No menos importante es revisar la configuración de privacidad y seguridad, para permitir que nuestro perfil sea público y tener una URL limpia.

 

Otro aspecto que nos ayudará a tener mayor visibilidad es la pertenencia a grupos, son muchos los grupos que podemos encontrar relacionados con nuestra actividad profesional o preferencias personales y dentro de estos grupos personas referentes que nos pueden ayudar a ampliar nuestra red de contactos.

A la hora de ampliar contactos es recomendable y aconsejable tomarse un momento para personalizar el mensaje de invitación, mostrando un interés real por contactar con alguien. Buscando contactos hay que tener en cuenta los perfiles LION (Linkedin Open Networkers) son superconectores que tienen la red abierta y estar en contacto con ellos nos van a abrir la red de una forma espectacular.

 

Hay que tener en cuenta que tener Linkedin es el escaparate de nuestro CV por ello la importancia de hacer un buen uso publicando contenidos e imágenes con carácter profesional.

Por lo tanto, bien sea en esta red como en todas las demás que podamos utilizar, nuestras acciones van a determinar nuestra identidad digital.


No día de onte, coa colaboración da Fundación Telefónica, tivemos a posibilidade de realizar un webinar sobre LinkedIn, impartido por Ana Carrascosa y Elena Parreño.
 
Linkedin é a rede profesional do momento, na que hai que estar si ou si e xa de estar hai que estar ben, xa que hoxe en día é unha ferramenta moi empregada polos reclutadores.
A día de hoxe xa hai máis de 9 millóns de empresas que teñen presenza na rede e son máis de 10 millóns os postos de traballo que se publican na mesma. Ademais, un 87% dos reclutadores empregan esta ferramenta para evaluar ás persoas candidatas de cara as seleccións que teñer que levar a cabo. 
 
Un perfil ben coidado, cunhas aptitudes ben definidas e apropiadas pode incrementar a nosa visibiliade ata nun 13%. Polo que é importante completar todos os apartados asociados ao noso perfil ou incluir palabras claves na nosa descripción.
Non menos importante é revisar a configuración de privacidade e seguridade, para que o noso perfil sexa público e ter unha URL limpa.
 
Outro aspecto que nos axudará a ter unha maior visibilidade é a pertenza a grupos, son moitos os grupos que podemos atopar relacionados coa nosa actividade profesional ou preferencias persoais. Tamén nos poden axudar a ampliar a nosa rede de contactos.
Tamén para ampliar os nosos contactos é recomendables e aconsellable tomarse un momento para personalizar a mensaxe a enviar, deixar ver un interés real por conectar con alguén. Na procura de contactos, hai que ter en conta os perfís LION (Linkedin Open Networkers), son superconectores que teñen a rede aberta e estar en contacto con eles pódenos abrir a rede dunha forma espectacular.
 
Hai que ter en conta que Linkedin é un escaparate do noso CV polo que é importante facer un bo uso publicando contidos e imaxes de carácter profesional. 
 
Polo tanto, ben sexa nesta rede, como en todas as demais que poidamos empregar, as nosas accións van a determinar a nosa identidade dixital.